Nosaltres el primer dia vam veure que les taules
estaven amuntonades a la paret i no sabíem com col·locar-les. Vam decidir tots
junts fer un plànol en grups per tenir-ho tot ordenat.
En primer lloc vam haver de mesurar tot el que hi
havia a l’aula(però necessitàvem unes regles perquè la classe anés bé: havia de
tenir passadissos per passar sense problemes entre les taules, tots havíem de
poder veure la pissarra blanca i la pantalla digital, havia d’haver espai per
obrir la porta i els armaris i si podíem, que tots ens poguéssim veure les
cares a tothom) :
les taules dels alumnes, les cadires dels alumnes, la
taula mestra que utilitza i la que no, els mobles liles i els carn carbassa
quan s’obren, els calaixos de les taules de la mestra quan s’obren, la cadira
quan ens aixequem de la taula, els radiadors, la pantalla tàctil i la pissarra
blanca, la porta quan s’obra i la superfície de la classe.
Cada dia quan faltaven 15min per acabar la classe
posàvem tot el que havíem fet durant l’hora per saber que fèiem i on teníem
problemes.
Després vam apuntar totes les mesures en un full.
Quan vam acabar
de mesurar tot vam pensar una escala per fer el plànol.
Sabent l’escala
vam fer una taula apuntant els objectes, l’amplada, la llargada, l’amplada a
escala i la llargada a escala perquè ens fos més fàcil fer el plànol.
I ara finalment
hem de fer la nostra proposta del plànol a escala.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada