Pàgines

dimecres, 25 de novembre del 2015

VISITEM LA LLIBRERIA DÒRIA

Hem anat a la llibreria Dòria del carrer Argentona 24 de Mataró. Allà el Rafa i la Núria ens han explicat el funcionament de la seva llibreria, les activitats que hi fan i com està distribuïda (quatre plantes amb una terrassa a la part de baix). 

A la planta baixa s'hi troben els llibres d'adults; a la primera planta hi ha els llibres infantils i juvenils; i la segona planta està dedicada a fer diferents activitats com per exemple clubs de lectura, exposicions, presentacions de llibres, etc. 
A més a més, a la terrassa s'hi pot anar a prendre alguna cosa mentre comentes llibres amb els amics o escoltes recitar poesia.
Pensem que aquesta llibreria és especial i diferent a les altres per les activitats que si fan, perquè obren a la nit, l'espai que té, la gran varietat de llibres que hi trobem i com s'organitzen.

Us ho recomanem, nosaltres hi tornarem!!






23 comentaris:

  1. Jo crec que el llibre que jajiren tots juns esun del Geronimo Stilton
    per qué o a dit el Alexis en classe

    ResponElimina
  2. jo crec que será el de geronimo stilton perque molta gent ho mirava i crec que es dels que mes li agrada a la gent

    ResponElimina
  3. Jo crec que el llibre sera Geronimo Stillton perque molta gent estava mirant Geronimo Stillton

    ResponElimina
  4. Jo crec que sera el diari de greg perque la gent lo mirava i estava mirant la estanteria on estaba el diari de greg i altres llibres

    ResponElimina
  5. Jo crec que el llibre es el Geronimo Stillton i Harry Porter per que tota la classe ho mirabe

    ResponElimina
  6. SAÚL AVELLANEDA MARTÍN27 de novembre del 2015, a les 16:07

    Jo crec que el llibre es Geronimo Stillton perqué tota la classe lo mirava o el diari de greg per lo mateix que el Geronimo Stillton.

    ResponElimina
  7. jo crec que el llibre será de greg per que és molt guay i és molt per nosaltres

    ResponElimina
  8. jo crec que es el de geronimo stilton perque el Alexis li a fet fotos i lo a nombrat molt

    ResponElimina
  9. jo crec que es el geronimo estiltol perque com tots lan vist i crec que es ell

    ResponElimina
  10. jo cec que es el Geronimo Estilton puerque totom ho mirava i perque es un llibre gruixut per nar llegintlo tot el curs.

    ResponElimina
  11. jo crec que es un de geronimo stilton perque es una col.lecció molt xula i a tots ens agradaper les seves aventures.

    Silvia

    ResponElimina
  12. Jo crec que és el llibre de Geronimo Stilton perquè a molta gent li ha agradat.
    O putser un llibre,que no coneixem tan com altres,que ens faci reflexionar

    ResponElimina
  13. Jo crec que será el del diari de greg perque vaig veure molta gent amb ell itambé a mi m'agradaria que fos aquell llibbre

    ResponElimina
  14. Jo crec que será el llibre El Retorno del imperio contraataca por que Alexis com es llamaba.

    ResponElimina
  15. hola soc la arianna i yo crec que el llibre que llegirem sera un de geronimo stilton per que ho diuen tots

    ResponElimina
  16. jo crec que serà marvel o wonder, marvel perquè ens van parlar molt de els llibres i wonder perquè es un llibre amb faula

    ResponElimina
  17. Jo crec que que el llibre que llegirem sera wonder o geronimo stilton,wonder per que es un llibre que recomanen pels nens, i el altre per que a tots els agrada.

    ResponElimina
  18. jo crec que el llibre sera el de Geronimo Stilton.Perque molta gent de la classe el va mirar

    ResponElimina
  19. jo crec que es el libra de geronimo estilton parque li bas fer una foto i tots u diuen

    ResponElimina
  20. jo creia que el llibre era el de geronimo stilton.
    perque el Alexis li abia fet una foto i perque moltissima jent de la classe l'avia mirat.

    ResponElimina