Pàgines

dimecres, 16 de desembre del 2015

PETITS EMPRENEDORS

Després de vendre ponsèties durant dues setmanes hem pogut comprovar quin és el funcionament d'una venta en una situació real per tal de recollir diners per les colònies. 
Uns dies després hem experimentat a l'aula una altra manera de vendre ponsèties a partir d'un joc. 

L'objectiu d'aquest joc ha estat cooperar amb els companys i companyes, aplicar estratègies que hem anat treballant amb els problemes matemàtics, fer recompte de diners, dialogar de manera crítica i ordenada a partir del respecte amb els altres i, sobretot, treballar la competència matemàtica de manera significativa i interessant. 
Un cop finalitzat el joc, cal felicitar a tot el grup perquè s'ha mostrat molt participatiu i dinàmic. Per aquest motiu, ara plantegem fer una comparació entre la venta real de ponsèties i la venta fictícia (joc), comentant les diferències de venta que hi ha en els dos casos i com us heu sentit fent l'activitat dient, alhora, quin paper teníeu (reporter/a, mercat de la flor, parada de ponsèties, observador, missatgers i crític).
Esperem els vostres comentaris!!!

  



17 comentaris:

  1. jo me sentit molt be perque tots en estat traballant i estavem per fena casi no em ficat criticas jo he fet de critic

    ResponElimina
  2. a mi m'agradat molt jugar perque el meu grup treballa molt be i m'ho he passat molt be,hi ha diferencia al joc ficticia a com ho fem en realitat perque fem coses que al vendre les ponseties a las families.Jo esta va al mercat de la flor.

    ResponElimina
  3. Jo era crític i casi no vaig criticar a ningú i per això vaig estar una mica avorrit, i a diferència de la vida real no es necessita cap missatger perquè es pot parlar amb móvils o per E-mail.

    Ferran

    ResponElimina
  4. Jo era crític i vaig criticar un poc estava diverti,comparan han la vida real no feia falta els missatger per que hi ha E-mail.

    YAGO

    ResponElimina
  5. Jo era observador i vaig observar moltes coses interesants pero jo veig molta diferéncia era que nosaltres en la vida real no es te gaires diferencies ijo em vaig sentir molt centrat i m'ho vaig pasar molt bé .

    ResponElimina
  6. Jo era observador i vaig veure coses que per a mi les feiam bé i no hi ha jaires diferncies no avien gaires problemas i ami em va agradar la meva feina i m'ho vaig pasar bé.

    ResponElimina
  7. yo feia del grup de solucionar problemes hem va agradar molt era molt divertit i vull que ho fem un altre vegada soc la arianna.

    ResponElimina
  8. Jo faix el grup de resoldra el problemas.
    Va se vastant divertit i mu vaix pasa bé

    ResponElimina
  9. jo crec que he fet poca cosa i que he treballat poc i m'he fixat que alguns grups no treballaben bé i me donat conta que el treball molaba molt i m,agradat

    ResponElimina
  10. A mi m'agrada molt perque estavam treballa molt I m'agrada molt el grupo que m'a toca I jo e fet de caigera I misatgera

    ResponElimina
  11. A mi m'grada molt perque a sigue un forma de treballar les betas de pónseties mes divertidas jo esta a fén

    Misatgera u caigera

    ResponElimina
  12. A mi en va encantar aixo de fer de petits emprendedors perqué va ser com la venta de pónseties pero mes divertit i també perque m'agrada fer cartas reclaman :)


    VENEDOR A LA PARADETA DE PÓNSETIES

    ResponElimina
  13. avegadas la gent no entenia el meu carrac i no amb respectava

    Pol B 5èB

    ResponElimina
  14. Jo era la Camara i ami m'agrada molt però des de el meu punt de vista hi havia gent que no respectaven las normes i costava molt de gravar

    LAIA

    ResponElimina
  15. Elpi Mau baig pasar molt bè i am ba tuca purta cartas i meu baig pasar

    ResponElimina
  16. Estic molt orgullosa de tots vosaltres i després de veure tots els comentaris me'n alegro que us ho passessiu tan bé fent aquesta activitat, jo també vaig gaudir molt mentre la practicaveu!! :) fins un altre ponsètiesssss :D

    ResponElimina