Benvolgudes famílies,
El
primer que vam fer va ser pensar com col·locaríem les taules, l’espai que havíem
que deixar per poder passar i passar totes les mides a escala (per exemple 1 cm
són 100 metres en la realitat). Primer havíem de mesurar tota la classe com el
radiador, la taula i la cadira de la mestra, la taula i les cadires dels
alumnes, l’armari lila. etc. També havíem de mesurar quan s’obren armaris,
portes... per saber si havíem de posar-les allà o no per l’espai. A més, havíem
d’escriure tot el procés que fèiem en un full i també les mesures de cada objecte
per guiar-nos i per poder passar-les després a escala. Cada grup va fer una
graella on escrivíem els noms dels objectes, les mesures i el que vam passar a
escala. Després de passar les mesures a l’escala havíem de fer un dibuix en un
full sobre com volíem col·locar les taules . Un cop acabat aquest procés, vam
haver d’exposar-lo davant de tota la classe per decidir entre tots com volíem
col·locar el mobiliari de l'aula.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada